onsdag den 10. juli 2013

Top - H&M       Nederdel - Only     Taske - Bianco     Sko - Asos     Cardigan - La Grenier

Ikke nok med, at nederdelen fra gårdagens indlæg nu er in action, så er næsten hele outfittet bestående af nyindkøbte beklændningsdele. Cardiganen så i, i mit indlæg i forgårs, men toppen er også ny og købt i H&M til kun 70 kr. Efter denne miniferie med min familie, har jeg fået købt et par nededele og nogle forskellige toppe og t-shirts som jeg manglede alvorligt meget her til sommerperioden - Så det spiller kort sagt max det hele :-) Imorgen tidlig sætter vi kursen mod Holstebro igen, og selvom jeg hygger mig gevaldigt og sagtens kunne blive længere, så glæder jeg mig alligevel lidt til, at komme hjem igen. 

2 kommentarer:

  1. Kan man stadig købe tasken i bianco? Eller hvor lang tid siden er det du har købt den?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :-)
      Min er købt for rigtig længe siden, så den findes nok ikke i butikkerne længere.

      Jeg har dog fundet hele 3 styks på Trendsales til dig, alle er godt nok angivet som "God men brugt" - men en ægte lædertaske er også smuk når den er lidt brugt, hvis man spørger mig!

      http://www.trendsales.dk/listings/bianco-gear-taske/33118135?pn=4&rt=ssr&search=bianco&status=1

      http://www.trendsales.dk/listings/bianco-taske/32863240?pn=10&rt=ssr&search=bianco&status=1

      http://www.trendsales.dk/listings/bianco-gear-melanie-leather-bag/32655200?pn=13&rt=ssr&search=bianco&status=1


      God weekend :-)

      Slet