mandag den 20. august 2012

Two new things.

Så er der to nye ting på skønhedsfronten. Faktisk har jeg haft begge ting et par uger, men bedre sent end aldrig :-) Jeg har sådan problemer med mine læber fordi jeg ingenting kan tåle på dem, så de bliver tørre og jeg får eksem rundt om dem, jeg bestemte mig derfor at prøve denne læbepomade/balsam fra Biotherm ved navn ''Beurre De Lèvres, i håb om forbedring. Jeg får også lidt fedtet hår oppe i hovedbunden allerede dagen efter jeg har vasket hår, derfor er jeg nu også igang med at forsøge mig med en tørshampo fra Gun-Britt. Når jeg har brugt produkterne lidt længere tid, vil jeg vende tilbage med en update til jer! :-)

2 kommentarer:

  1. Jeg leder efter en god tør-shampoo, måske man skulle prøve den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Natascha :-)
      Altså jeg har fået at vide at mange at den er rigtig god.
      Men jeg ved ikke helt endnu, tror ikke helt jeg kan tåle den så godt. Er meget allergisk, og tror måske der er en tand for meget parfume i den, men jeg fortsætter lige lidt endnu, for at være helt sikker.
      Men tror da den er et hit hvis man ikke er allergisk :-)

      Slet