mandag den 6. august 2012

Jeg kom til at købe...

Så i denne lækre Supreme kasket jeg linkede til i mit Ebay tips-indlæg i går? Jeg faldt pladask for den (dog også for de andre ting, men penge hænger jo ikke på træerne) og kom derfor til at byde på den på en auktion på Ebay, og fik den for kun ca. 57 kr. den er jo selvfølgelig nok ikke en skid ægte til den pris, men i don't care! Håber den passer, når jeg modtager den. Hvis i også er nød til at eje den kan i købe den her (ikke auktion) til ca. 122 kr., den kan sikkert findes billigere, og jeg har set mange auktioner magen til min derinde, så det er bare med at søge, hvis man vil gøre et kup!  

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Anonym :-)
      Hvis nu du havde læst indlægget, ville du have bemærket at jeg udemærket godt er klar over at den ikke er ægte. Jeg har stevet at jeg er fulstændig ligeglad. Det betyder intet for mig, den er fed alligevel ;-).

      God søndag til dig.

      Slet