søndag den 22. april 2012

My new mascara from Clarins.

Den er fra Clarins og hedder Wonder Perfect Mascara. Den var på tilbud da jeg købte den, så jeg fik den til 159 kr. (mener jeg nok). Jeg er vant til at bruge omkring 3 mascaraer på samme tid, for at få dem til at sidde præcist som jeg ønsker. Det har været mascaraer så som Max Factor - False Lash Effect Mascara, så det er lidt noget nyt. Jeg købte Denne mascara fra Clarins da jeg er meget allergisk overfor næsten alt, og på det seneste var mine øjne begyndt at slå ud ret ofte. Da jeg i forvejen har make-up allergi overfor mange ting, vidste jeg ret hutigt hvad der var galt. Jeg vil ikke sige at den her mascara er ''Wonder Perfect'', jeg har i hvert fald mit hyr med den! Min veninde købte den også, det går en smule bedre for hende, men vi synes begge den kan være lidt svær at få af. Jeg tror jeg skal på jagt efter en anden allergivenlig mascara, for denne er ikke ligefrem en succes for mig. Puha, sikke mange problemer der kan være med de forbandede hår på de øjenlåg!

1 kommentar: